Pages

Wednesday, January 21, 2015

oppss..hotel utk 4 hari 3 mlm di MIRI~~

haaaa~~
hari ni baru bole update tentang Miri..pertama kali berada di negeri barat semenanjung..
pergi untuk conference di hotel MERITZ..gambar sudu pun jadilaa..

ini adalah ballroom..presentation kat bilik laen..

untuk program terakhir, pihak penganjur bawak semua yg hadir ke gua niah..yahuu..akhirnya impian tercapai..!
ni beberapa gmbr yg di ambil di gua niah n de geng...
jauhhhnyeee laaaa dari entri nk masuk gua niah ke gua lukisan aishh...
berpeloh3...tapi sgtla best..sbb dapat lihat keindahan ciptaan ALLAH..alhmdulillah~~


kalo nak tahu, tiang tingi-tingi ni adlh bekas peninggalan rumah zmn dahulu kala..diorang semua tinggal lam gua pastu buat rumah..tgk..kreatif tak???
apelaa yang diorang buat tu?
nama pokok da lupa.. nk tunjuk pokok yg menjalar tu haa..pokok tu melekat kat pokok besar utk mndptkan cahaya matahari..
yg ni lam gua,,kitaorang naek mcm kira laluan dia la naek tangga..da mcm roller coster rsnye..tinggi tak..haa..

haha..kami bertiga..izzah, me and
knapala ak mcm tue??last tangga..
nilah keadaan dalam gua tuu..
haa..ni tangga semulajadi..ko hader??

yg ni tapak arkeologi..pagar2 tu yela tu..
muka hepi after dapat kluar..
muka sengih walaupun PENAT

No comments: